Exchange rates: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [more...]
Language: polski english

* Standard profile

 


*This company has only Standard profile.
Learn more about Trusted Partner and Eurocompany

Poznańskie Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego S.A.

[Poland]Autobus szynowy z napędem spalinowym

E-mail this Product to friend Add this Product to Basket

Autobusy szynowe REGIO TRAMP typu 213M, 215M, 216M, to lekkie, nowoczesne, niskopodłogowe pojazdy spalinowe, przeznacz. do obsługi ruchu osobowego na regionalnych liniach normalnotorow. lub do ruchu przygranicznego o szerokości toru 1435 i 1520 mm, po zastosowaniu zestawów kołowych z samoczynną zmianą rozstawu kół. Pojazdy charakteryzują się częścią niskopodłogową w strefie środkowej i częścią wysokopodłogową przy końcach pojazdu. Drzwi wejściowe usytuowane są w części niskopodłogowej.
Przejście między częścią niskopodłogową a wysokopodłogową jest możliwe przez trzystopniowe schody. Wysokość wejścia wynosi 600 mm nad poziomem główki szyny. W pojazdach wydzielone jest miejsce na wózek inwalidzki oraz miejsce na mocowanie rowerów. Istnieje możliwość wyposażenia pojazdów w ekologiczny przedział sanitarny(WC). Przedział pasażerski ma wentylację wyciągowo nawiewną oraz ogrzewanie konwektorowe i nawiewne, a w opcji klimatyzację.
Z obu stron pojazdów znajdują się kabiny maszynisty oddzielone od pomieszczenia dla pasażerów. Stanowisko pracy maszynisty zapewnia komfortowe warunki pracy. Pulpit maszynisty jest ergonomiczny, zgodny z kartą UIC. Elementy wyposażenia pulpitu są pozbawione ostrych krawędzi. Pole widzenia szlaku, elementy sygnalizacyjne i sterownicze zgodne są z wymaganiami kart UIC. Kabina maszynisty wyposażona jest w klimatyzator. Autobusy oparte są na wózkach jednoosiowych. Wózek napędny typu 19MN oraz wózek toczny typu 32AN wyposażone są w zestawy kołowe z hamulcami tarczowymi. Zestawy kołowe napędowe posiadają przekładnie mechaniczne, umieszczone na osi zestawu i elastycznie podparte na ramie. Usprężynowanie I stopnia to daszkowe sprężyny gumowo-metalowe, a usprężynowanie II stopnia -sprężyny pneumatyczne oraz sprężyny gumowo-metalowe, działające jako sprężyny awaryjne, w przypadku braku powietrza. Połączenie wzdłużne między wózkiem a pudłem realizowane jest przez dwa równoległe prowadniki poziome z mocowaniem przegubowym.
Pojazdy posiadają jeden(213M) lub dwa(215M i 216M), podpodłogowe układy napędowe, umieszczone przed wózkiem jednoosiowym, napędzające oś wózka napędnego. Autobusy wyposażone są w urządzenia sterowania ruchem, tj. SHP (samoczynne hamowanie pociągu), CA (czuwak aktywny), Radio Stop.
Autobusy szynowe REGIO TRAMP charakteryz.się:
• redukcją emisji zanieczyszczeń szkodliwych przez zastosow. silników wysokoprężnych według EURO III;
• redukcją zużycia energii poprzez zmniejszenie masy pojazdu przez lekką konstrukcję stalową;
• zastosowanie lekkich komponentów do budowy pudła pojazdu;
• zastosowaniem silników spalinowych o małym zużyciu paliwa oraz wykorzystaniem ciepła z układu chłodzenia silnika i przekładni do ogrzewania kabiny pojazdu;
• redukcją nakładów na przeglądy i obsługę przez zastosow. podzespołów bezobsługowych, mało zużywając. i nie wymagając. stałego nadzoru;
• zastosowaniem materiałów nieszkodliw. dla środowiska podczas procesu produkcyjnego;
• zastosowaniem materiałów przystosowan. do recyklingu.
Inquire now

 

Additional information:

Model/Article number:213M, 215M, 216M
Place of origin:Poznań
Price:Ask for price
Quality/Certifications:wszystkie wymagane dokumenty

 

Related products: Transportation ->Railroad transportation

 
     
 

Poznańskie Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego S.A.

Street:Robocza 4
City:Poznań
Postal code:61-538
Region:Greater Poland
Country:Poland
Phone: +48 61 6475000
Fax: +48 61 6475026

Contact person

Name and Surname: Robert Dumański
Phone: +48 61 6475013
Inquire now